Sabtu, 17 April 2010

SEMESTER 3 DI UPSI..

salam 1 Malaysia semua.....

tak tau la kenapa hari ni, tergerak pula hati nak mencoret sesuatu kat blog yang usang nie.. Ni coretan terakhir kot untuk sem ni.. maklumlah,, asyik mencoret kat FB jer selama ni... kenapa ek?? xtau la kenapa.. azam baru kot?? apa azam nyer??? nak break jap layan FB ker??? xkan kot.. hari-hari main FB, buka jer laptop mesti FB, mesti FB.. tp hari ni xda mood la nak main FB..adakah ini berpunca drpada kekalahan CHELSEA smlm?? tidak sama sekali... nak study hard ker?? apa cer ni bai??? aduh,, seumur hidup aku memang tak pernah study mati-matian.. main2 jer keje nyer. hahaha...
memang benar orang kata, masa berlalu seperti air sungai yang mengalir. Sekarang nie dah masuk study week... tp study mood nyer tak sampai-sampai lagi... kite tgglkan dulu bab bab study ni.. kite borak pasal pengalaman sem ni... SEM 3 aku di UPSI,, PERGHHH!!!
Bapak sibuk nyer... member2 aku,, minggu ke 12 ke 13 dah boleh rilex dah... aku.. minggu ke 14 masih sibuk lagi ngan asgnment la, ngan exam la,, ngan kelas la.. aku boleh menarik nafas lega pon hari sabtu minggu terakhir kuliah setelah minggu kuliah ku di akhiri dengan satu ujian praktikal Bulan Sabit Merah Malaysia... padahal member2 aku dh lama dah bergoyang kaki. just nak tggu final exam jer lagi..
skrg ni pon dah 2 hari dekat nak final exam.. aku study ap benda ner??? stdy kejap pastu tido,, study kejap pastu layan FB, stdy kejap pastu layan BOLA.. sebut pasal bola, hhuurrmm........ bile kalah, rasa nak nangis la, xda mood la,, menyepi jer keje.. kawan2 pon bertubi tubi post comment kat FB.. biarlah.. nak kata ap?? kalo aku menang pon bkn main lagi aku sakitkan hati mereka.. haha,,, kadang2 seronok, kadang2 marah benci dendam. k,, kite tutup bab bola ni...
sem depan.......
aku dapat rasa yang aku makin sibuk sem depan,, dah la kena ambik minor.. habisla aku.. tp nasib baik la dapat duk kolej g.. ish,, malas la nak mencoret ap2 lg.. blogger mood dh hilang tiba2,, bye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan